Blää på skiten

Idag är det sista dagen på det här underbara lovet. Det har varit mycket skönt att slippa skolan faktist. Och jag är inte speciellt motiverad till att börja imorgon igen. Men ja vad ska jag göra åt saken?

Jag och Alex var ute och gick med Ozzi och Hrafna idag i ungefär tre timmar. Det var hur skönt som helst, dock lite kallt mot slutet när jag nästan var hemma. Hunden är trött nu iaf och ligger och sover. Dock har han märkt att snön vräker ner från skyn så han vill bara ut och leka. Men det blir senare.
Nu ska jag laga mat eftersom det är tisdag och på tisdagar är det Nathalie som lagar mat. Har dessutom kjutit upp allla de läxor som jag skulle gjort tills imorgon till tåågresan imorgon bitti förstår ni. Jag har ingen lust att göra dem. Fast egentligen borde jag för ena är en betygshöjande uppgift till VG och det tackar man helst inte nej till. Men som sagt det löser sig på tåget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0