fyfaan

Jag har en grym jävla träningsverk och har ingen aning om vad jag ska göra åt det. Men det bnrukar gå över. Håller även på att bli förkyld. Precis det jag behöver i dessa dagar. Det har hunnit gå  en och en halv vecka i skolan och det har redan kört ihop sig. Kanske dags att försöka reda ut allt som man geggat ihop en gång i tiden mend et är så himmla jobbigt.

Annars har det inte hänt någonting i mitt intressanta liv. Bror min åkte tillbaka till Kossowo imorse. Tråkigt tråkigt.

Ska snart åka ner till stallet och rida lite. Men just nu är jag så himmla trött att jag inte har någon större lust. Men det brukar vända när man väl är på väg.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit, jag glömde pyntet. Så ledsen!Fast det har inte varit några missade samtal på min mobil, så det var fett konstigt...

2009-01-12 @ 19:39:09
URL: http://sandria.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0