Nyhetsrapport

Inte mycket som händer idag inte. Förutom att jag haft den roligaste lunchen på länge idag. Haha jah våra samtalsämnen var väldigt jag finns inget ord som beskriver.
tyskan gick väll inget vidare för mig, hade inget koncentrationmedel kvar i mig. Det hade försvunnit. Försökte leta lite om jag tappat dte i närheten men det verkade inte så.

Måste bara säga hur stolt jag är för jag har skrivit bäst prov utav alla elklasserna =) jag är så dukitg haha. Vart verkligen förvånad när lennart sa det. Trodde jag hade fått jätte många fel för simon sa att man skulle göra på andra sätt än vad jag gjort och han brukar ha rätt så jag vart välldigt förvånad. Sen fick jag dock tillbaka tyska provet på lektionen efter. Ja dte var inte lika lovande.

Anders kan du skicka saften?
Nej jag förhandlar inte med terrorister!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0