Problem

Sitter nu med en hemsk engelska uppgift som ska vara klar på fredag och jag vet inte vad jag ska skriva för något. Den är riktigt svår. suttit i en och en halv timme, hur mycket har jag skrivit? Jo det ska jag svara på 10 rader. Det går bara utför i engelskan, fattar inte ens varför jag valde engelska b från början. Det är på tok för svårt för mig.. Måste desssutom skriva den dumma bokrecensionen om The kite runner. Har itne ens läst ut boken. Har löst 140! sidor och fattar nada utav den. Suck vad ska jag ta mig till. Och nästa vecka har jag omprov i engelskan. har även det i tyska och sen ska jag ha kompliteringsprov i matten. Ska det vara så svårt att ge mig MVG på en gång??

Men vill ni veta en sak att det går mycket bättre för mig i elämnena än de andra skitämnena =)
Ellära A - VG
Ellära B - VG
Elektronik - MVG
Växelström 3-fas - MVG
ElKunskap - VG
Projekt och företagande - VG
 
Lite pluggis varning elelr så är man ett utav naturens under haha .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är din bok påöver 1401 sidor ?! :O :O :O

2009-01-13 @ 16:40:33
URL: http://sandria.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0