Rommé Alpin

Idag är det tisdag som ni säkert redan känner till. Jag är helt mör i min kropp efter gårdagens skidåkning haha men jag blev fakist ganska duktuig efter mycket tränande. Kul var det iaf. Har världens träningsvärk i min rumpa, det är jobbigast för dte går knappt att sitta ner.

Våran skola har lov denna vecka och dte är skönt. Dock måste jag gå till skolan idag och imorgon suck. Sen är jag ledig torsdag och fredag. Får se vad jag hittar på då. Men nu borde jag egentligen plugga tyska och matte. har tyska omprov imorgon och matte komplitering så jag får ett högre betyg men jag orkar inte. Det är på tok för jobbigt. Färdig skrivet för den här gången se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0