sköönt

Nu sitter jag i mitt nystädade rum och datanördar mig lite samtidigt som jag tittar på 13 snart 30. Riktigt rolig faktist. Ska egentligen fixa med skoluppgifter som ska vara klara på onsdag men det brukar funka att vara lite sen med dem. Fattar ändå inte vad jag ska skriva om. Hade önskat att det här lovet skulle vara för evigt. Orkar verkligen inte gå i skolan. Vill nog hitta ett jobb, men känns dumt att säga att jag faktist inte har tid med det.
Snart bär det av till Thailand med Alex och snacka om att det ska bli skönt.

Red Phly Top idag och det gick inget vidare, dålig på att rida hästar som är spända och lite småskrajsna. Men därför är det bra att rida sådana också så man lär sig bli lite snabbare och inte göra ett tygeltag per varv mm. Men vill rida Madicken på onsdag. Men så lär det nog tyvär inte att bli.

Nej nu ska jag ägna mig åt filmen. tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0