Tiisdag

Idag har det inte hänt mycket i mitt liv. Började skoldagen med svenska, suck vad tråkigt det är, skoldagen slutade med trafik. Våran lärare "Peter Pan" är jätte rolig hahaha
När jag kom hem vid tre var jag så trött att jag somnade och sov till fem. Sen gjorde jag middag och åkte ner till stallet. Skötte på lilla KB och smörjde hennes träns, han juh inte rida eftersom jag slutade så sent idag. Det var tråkigt. Men jaja.

Imorgon är det onsdag och dressyrgrupp, ska bli roligt roligt. Dock slutar jag skolan klockan tre. usch fy och blä.
Hahah kom och tänka på ALex kommentar i lördags, jag och Sandra käkade taccos när alex sitter och snackar om våran Thailandsresa som närmar sig med stormsteg. Men iaf hon sitetr där och snackar om sin frukt och säger. "mmm tänk er att köra uppfrukten....." längre kom hon inte för jag och sandra började as garva hahahaha dock menade hon det inte som det lät utan menade skära men hahahaha så klockers Alex.

Ska hoppa in i duschen nu så see ya


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, så jäkla kul Alex kommentar var! Det kuliga var ju dessutom att hon typ inte fattat vad hon sa förrens efter xD

2009-01-28 @ 18:01:50
URL: http://sandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0