Torsdag

Idag har jag varit i stallet hela långa dagen och det har varit så skönt. Helt underbart älskar att få tillbringa min tid där.
Red Britney idag för Helen och har inte ridit henne på länge. Gud vad hon är rolig att rida. helt underbar liten häst. Så glad och positiv till allt. Synd att hon inte var lite större för tyckte om att rida henne jätte mycket. Hon blev ganska svettig, men inte så konstigt med all den där pälsen. Men hon hade fantastiskt bra päls för borstade man så torkade det gudomligt fort. Hoppas du förstår vad jag menar.

Ja så här såg det då ut när vi seglade runt i ridhuset. hahahahaha


Imorgon är det stallet som gäller igen då. Ska rida på förmiddagen och sen på em/kväll ska jag passa Axel. Skoj skoj, få se vad vi hittar på för bus den här gången då haha.
Sen kommer det att vara lördag, precis som vanligt efetr fredag kommer lördag och då är det dags för hoppning igen =) Hoppning är så himmla skoj, sen är jag stallvärdinna. Om jag inte minns fel så tror jag skulle leka med Sandra på kvällen. Vet inte om vi bokat in det eller inte. På söndan ska jag rida ut med Monkan och sen är dne här veckan slut.. Suck vill vara ledig en vecka till..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bokat för fan! :D Hihi!

2009-01-22 @ 19:03:02
URL: http://sandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0