Tröött

Varit och simmat med Sandra idag och nu är jag så jäkla trött. Hela min kropp har typ somnat och jag kan knappt tänka. Det är nackdelen med när man simmar, man blir så sjukt jäkla trött.
Men skönt är det faktist, man kan offra de otroligt tråkiga minutrarna det tar. För sen kan man leka i rutschbanan och bada bubbelpool och basta, dock orkade vi inte basta idag. Men man kan göra det.


Sandra vet hur man posar på bild, liksom de rätta knepen för att få en perfekt bild haha

Ikväll har jag bestämt mig för att inte göra ett skit, jag har avslagit alla inbjudningar och förslag för jag orkar inte efter en låång vecka som gått otroligt fort. Nu ska jag slänga mig i sängen och glo på tv. Ja juste jag ligger redan i sängen. Så behöver bara sätta på tvn. Ha en trevlig helg allihopa nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är man fotogenisk så är man! xD not

2009-02-01 @ 16:25:18
URL: http://sandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0