Två grodor i en smäll.

Idag är det torsdag. Egentligen är det tänkt att jag ska plugga nu men det har blivit uppskjutet ett tag till. Annars händer det nog inte mycket idag, hade en lektion i skolan sen blev resten inställt. Har fixat mitt schema så Engelska B kommer att försvinna från mitt dumma idiotiska schema och då blir jag ledig varje måndag.. naaajs maajs fågel baajs ^^.
Senare ikväll ska jag upp till stallet och fixa och trixa lite med KB så det är dagens planering.

Imorgon är det två små grodor som ska i vattnet och plaska hahahha för jag och sandra ska åka och simma duktiga som vi är. Ska faktist bli skönt. Det är inte lika tråkigt när man gör det lite då och då, istället för att bestämma att man ska göra det en gång varje vecka. Då tröttnar man för det blir otroligt långtråkigt.

Nej nu ska jag faktist ta tag i pluggandet se ya!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha två små grodor! xD det är väl kanske så smidiga vi är, hahah

2009-01-29 @ 18:39:43
URL: http://sandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0