Beutiful liar.

Ojojoj vilken dag det varit.
- 8.30 SKOLA: första lektionen var typ inställd så då var håltimmen förlängd med en timme.
- 10.15 Befann jag mig på cybergymnasiet södra för att möta upp Alex. Vi gick drottninggatan ner och åt lunch och shoppde lite fin fina saker. Jag köpte ett par svarta jeansleggings, en lila skiiit fin t-shirt och en JÄTTE JÄTTE JÄTTE röd kavaj haha.
- 13.20 tillbaka i skolan för att ha sista lektionen och då skulle vi se en film om hästmannen. En orginalare Linköpingstrakten som är lite speciell.
- 15.30 var jag på trafik skolan och tränade lite. Det gick bra fick hela 64/70 HÄÄÄRLIGT.
- 16.30 var det gymmet, gick väll inge vidare. Eller jo de gjorde det faktist. Jag förvånade mig själv på löpbandet måste jag säga. Lite kondis hade man allt.
-18.00 var jag hemma och åt maaat hahaha. Nu ligger jag i sängen och är heeelt slut. Glömde visst bort att lviet fortsatte imorgon också ;)

Imorgon ska jag rida med Cia, längtar redan. Sen på kvällen är det dressyr träning. Kanske hinner förbi gymmet om jag har tur. Skulle behöva det.  Men jaja nu ska jag ägna min tid åt viktigare saker som min farm till exempel.
See ya!

22/30 DAGAR=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0