då var det dags igen

Idag är det exakt 23 dagar kvar och sen fyller jag 18 år!! Dagarna går inte direkt fort för tillfället.
Men jag är i alla fall frisk nu och det är skönt, tröttnade ganska fort på att ligga hemma och rutna alldeles ensam. Trodde aldrig dagarna skulle ta slut. Men nu är jqag frisk och är i skolan igen. Självklart har jag häärliga håltimmar även denna vecka. Idag var det mellan 10.40-14.10. Hääärligt. Men tog en sväng förbi apoteket och köpte lite krämer och fix till ansiktet och även munskölj. Beroende utav det just nu!

Den här veckan ska de vara hårdträning på gymmet också. Måste ta igen de jag missade förra veckan när jag låg hemma och var sjuk, har för mig afrodansen har börjat igen, helen snackade om det i alla fall. Ska ta och kolla det för den får man juh bara inte missa.

Nu har jag tyvär inget mer att berätta så ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0