lets do it, lets do it, lets do it

Jaa då var det dags med fredagsmys och det är juh verkligen jätte trevligt när man är sjuk. Kämpar med att bli frisk så jag kan få åka till tärningen imorgon. Dessutom ska jag jobba i helgen och då kan jag inte vara sjuk. Men min röst är iaf bättre. Men nog pratat om det.
Just nu är jag så himla glad, riktigt varför vet jag inte. Dock rejält uttråkad men glad och lycklig. Det var länge sen jag mådde så här bra.

Idag har jag sysselsatt mig med att lyssna på BEPs nya låt eller ny och ny kanske den inte är men för mig är den ny =) gillar den, man blir liksom riktigt dans sugen. Men eftersom jag är sjuk så kommer jag vara tvungen att ligga hemma och rutna hela helgen. Tror faktist jag ska ta och glo på män som hatar kvinnor. Har velat se den jätte länge så då kan man ta chansen nu när jag är sjuk och ligger hela dagarna. Har faktist sett Harry Potter och hemligheternas kammare (dock inte slutet, klarar inte av orm helvetet) och Djungelboken

Nej nu ska jag krya på mig med mitt hemma gjorde te med honung och citron i och lyssna på min nya bli frisk låt haha!



Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0