They don't really care about us!

HISTORIA ÄR NU SKAPAD!! DJUREN PÅ FACEBOOK KAN RÖRA SIG!
hahahaha

Jag har håltimme för övrigt och har inte mycket för mig. Har precis sett till så att mina djur på farmville får röra sig fritt. (Mycket skönt, slipper jag flytta runt dem hela tiden, nu löser de det själva.)

För tillfället är jag väldigt glad och lycklig. Allt flyter på precis så som jag vill att det ska göra, och den här fredagen har börjat riktigt bra. Slapp åka själv in till skolan eftersom BÄÄSTA också började samma tid som mig och därmed åkte samma tåg =). Häärligt. Sen nu så  har finaste Sofie varit så underbar och lånat ut en telefon till mig eftersom min igår la av helt och hållet. Nu kan jag både ringa och skicka mina älskade sms till alla. Dessutom kommer alla samtal och sms fram till mig också.

Ska avrunda det här lilla inlägget med en liten text som jag läste igår som jag bara avgudar!

"Medans du ser slutet tar jag mig en titt runt hörnet och ser början på något helt nytt, något fantastiskt som i dina ögon endast är sand som sakta rinner ner i glaset medans i mina förvandlas till det dyraste guld."

Över och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0