No more....

..... WORK



Yees!! ÄÄntligen är dagen med extremt stort D här! Jag är nu ledig i två veckor och det ska bli så skönt, som jag har längtat efter den här dagen! Trodde aldrig den skulle komma :D

Näst intill på schemat står det SM med Cia på lördag och sen Ullared med världens bästa flickor på torsdag, vi ska dessutom sova i husvagn xD Men ack vad kul vi ska ha. Sen finns det även små planer om att åka en sväng till Skara sommarland.Dock beror det lite på vädret så vi hoppas på att det blir finelifint fint!

Nu kommer min mamma snart hem och jag saknar henne massor! Ska bli så skönt att ha henne hemma igen.

Dags för att göra något annat ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0