When you'r gone

Okej seriöst det har gått en och en halvdag och jag har typ 1000 gejer som jag måste säga till Sandra. Egentligen inget speciellt bara det att jag måste säga det till henne. Men nu är hon borta och det är typ 6 dagar kvar tills hon kommer hem..... JAG KOMMER ATT SPRÄNGAS TILLS DESS!

Annars kan jag meddela att ridningen nu är inofficiellt invigd idag och det känns mycket bra! Red Lisa som faktiskt börjar bli lite utav en tradition, i början utav varje termin typ de tre senaste åren har jag haft henne. Börjar misstänka att det är en anlagd plan eller något o den stilen iaf.

Sen för alla andra kan jag säga att det finns en katt som söker nytt hem, eller hans ägare orkar inte med honom längre....

Nu tänker jag överge er och lägga mig i sängen och storböla för att Sandra inte är här när jag behöver henne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0