Rubrik saknas

Okej nu gäller det, imorgon är det midsommar och allt verkar vara på plats. Sandra slutar jobba klockan fyra och då ska vi plocka upp henne och köra rally till båten som går från nynäshamn 17.35. Reservplanerna vet jag inte om e är så mycket att förlita sig på men de är alltid bra att ha med sig som extra stöd att det finns något där.
Sen är det så sjukt kul för jag och Sandra har packat så jäkla mycket skit och är fett seriösa med våran tältning på en natt.
Sen ska jag dra en liten historia om min lilla tur med bilen idag :p Det blev typ 5 kärringstop och jag höll på att bli påkörd av en buss, dock vard et helt mitt fel. Hur faan fick jag körkort??
Nu ska jag ägna mig åt något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0