sommaren är kort

Midsommar är avklarat och ja ännu en kväll som blev lyckad måste jag säga. Dock blev det en hel del pippande på flera håll och det är väl egentligen lite små äckligt måste jag säga. 
Vädret var med oss nästan hela tiden och det klagar man inte över. Kvällen igår var så fin ute i den svenska skärgården som jag faktiskt tycker är himla vacker. Lite otroligt också att man ska lyckas träffa en barndomsvän ute på en lite ö dessutom. Det var grovt chockande men mycket roligt och trevligt.

För övrigt känns det verkligen som om att sommaren är här nu, första doppet är avklarat och det bara känns som att det är sommar nu! SÅ synd bara att den varar så kort..

Morgondagen har jag tänkt försöka ta mig till lite affärer för att kolla om man kanske kan hitta något sommarfint, kanske lite smink också för det behövs. Sen ska det även försökas med en liten mysig fika inne i storstan med min älskade lilla Sandra som kommer mobba mig i all oändlighet framöver. Det känns hårt, men jag överlever. Hon har nog en del att ta igen antar jag xD

Seeya  8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0