Sommarnatt

Det är lördag-söndag, klockan är snart 1 och jag har precis kommit hem efter en mysig kväll på stan. Sandra och jag bänkade oss på bio och såg Killers och den är helt klart godkänd enligt mig! Mycket skratt, dock lite överdrivna scener ibland. Men får väl överleva det. Efter begav vi oss med lite mer sällskap och tog ett glas vid stureplan. Mycket myys, nu tänkte jag ta med mig min galna katt som nyss rev sönder mina lår i ett misslyckat försök att hoppa från skrivbordet till sängen, med andra ord DET BLÖDER!!! Men iaf tänkte att vi skulle krypa ner i sängen och kolla på Harry Potter och fenixorden, det var ett tag sedan sist hihi. Men innan jag drabbas av blodförlust ska jag försöka ta mig upp till sjukskåpet och plåstra om mina ben som inte alls ser trevliga ut längre!!


KATTJÄVEL!!



BTW har det varit en riktig sommarkväll idag och det gillar vi MYCKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0