Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it!

Ja det är måndag eftermiddag och den här dagen har gått riktigt fort måste jag säga. Morgonen började dramatiskt som faan men räddades snabbt utav Tom, det gillar jag !! haha
Nu är det lite träning som står på schemat efter att jag ätit lite middag. Mamma gör lasange! AS GOTT MED ANDRA ORD! 
Sen kan jag meddela för folket där ute att jag inte har en fläskläpp (tack gode gud för det!) dock knakar min käke så fort jag öppnar den och det är obehagligt som faan. Dock springer jag runt och ser ut som en guldfisk när jag knakar den hela tiden. Det är som ett beroende som uppkommit. 

Nej nu är det slut för den här gången. Ha det bra sööta !


Nu är det bra häärligt vårväder ute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0