dancing queen

Vad att säga om denna dag om inte det att jag aldrig någonsin vill uppleva den igen ! Thats it liksom, inget att förundras över. Så slutsatsen över denna dag vad har jag lärt mig?
1. Skjut aldrig upp saket till senare det blir bara jobbigare!
2. Madicken kommer aldrig hoppa banan själv så jag kan inte åka runt där uppe...
3. Stressar man blir allt bara fel !
4. Allt löser sig, bara tålamodet finns kvar.
5. Det ärdö jobbigt att hoppa 11 hinder i följd !
6. Att hålla på med hästar är faan inte alltid kul !!

Ganska mycket lärdom av en dag, egentligen om man reflekterade över varje dag skulle man tydligare se vad man fått för lärdommar med sig. För man blir aldrig full lärd utan varje ny dag är en ny dag att upptäcka och lära sig livet av ;D

Nu tänker jag snart gå och sova för jag är döds trött efter dena idiotiska dag hihi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0