IRL

upp och ner, ner och upp ! Grisen gal en gaaalen lååt hihihi. Nivå hit och nivå dit. Who gives a funcking shit?!
Jag är den jag vill vara och jag älskar nog mig själv mer än allt annat. Det är inget jag bara skriver om här utan det är så det ligger till helt enkelt. I min värld är jag the one and only haha. Nej riktigt så tragiskt är det inte. 
Nu säger jag godnatt, tänkte försöka sova lite i alla fall !! Fast är det godmorgon kankse? Klockan är trots allt 04.27.För exakt en vecka sedan ringde min väckarklocka vid denns underbara tid. Känns inte alls bra det hahah

Godnatt förmig, godmorgon för vissa och något helt annat för resten av bunten, sov gott kanske funkar :):) pöööözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0