Miss everything

Red på den här fulingen idag och kan meddela att vi ska tävla om en vecka och ja efter dagens pass känns det sisådär hahaha. Han var lite små knäpp. Men det som är så underbart med honom är att när det väl gäller brukar alla fötterna vara i backen och han blir riktigt trevlig att arbeta med. Gillar den hästen starkt ! 

Nu borde jag egentligen packa eftersom att jag ber mig mot vinterlandet imorgon och ska befinna mig där i en vecka för lite trav utbildning vilket ska bli riktigt kul. Kan dock tänka mig hur trött jag kommer vara efter den här veckan. Men sen hatar jag allt som har med packa och packa upp att göra. Det är så sjukt tråkigt.. Jag vill inte alls. Men måste för annars blir det panik packning och alla vet hur det blir. Det viktigaste ligger kvar hemma :/ Inte så bra kanske. 
Nej nu har jag inte tid mer just nu, har iaf blicken riktad mot väskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0