Some pieces of my onsdag

Ja då börjar dnena onsdag lida mot sitt slut och jag är inte riktigt med på att det är onsdag faktiskt. Egentligen har jag ingen koll alls på vilken dag det är. Det bara är någon dag. Men nu tänkte jag komma till saken, dagen bärjade med snabb solning på fm med katten, därefter begav jag mig mot skolan. När jag väl satt på tåget insåg jag att sist jag åkte till skolan had ejag goose jacka och det var svinkallt ute. Trivs mycket bättre i detta underbara väder! Efter allt slit i skolan var det ännu mera slit = jobb höhö. Nej men det är så mycket roligare när S jobbar med mig. Dock har det hänt två tragedier som jag inte tror jag kommer överleva ! 1 mitt baomatkort är lost. på villoväg helt enkelt :( 2 Någon dum jävle snodde mina skor på jobbet !!!!! Serre, vem faan gör så?? 

Nu ska jag deppa ihop i min säng och fortsätta glo på fotbollen på tv. 

Juste glömde säga att jag hade besök idga på jobbet av två glada prickar
Tänkte lägga upp en bild på dem men har ingen, chockerande nog. Av alla dessa roliga bilder så var ingen lämplig att lägga upp. Det var iaf Porre och Simon som kom förbi och åt till sig lite hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0