Stay by my side

Tänkte ta och dokumentera lite om vad som hänt idag. Har hunnit med en hel del viktiga saker faktiskt, en hel dle dejtandes med S. Det gillar vi hihi. Nej men efter en underbar sömn denna natt i nästam 13 timmar kände jag mig väl utvilad och redo för dagen. Tog sats och lyckades komma upp ur sängen efter att ha dragit mig i en halvtimme kanske. Frukosten blev ingen hit utan glass med kolasås. Det funkade ändå. Solade i några timmar innan det bar av på en galen biltur med Sandra då. Första stoppet blev CRT i handen för att inhandla en bur till min söta katt. Det blev (SÅKLART) en rosa. Jätte fin, sen hittade jag massa saker som han ville ha men som S bestämt sa nej Nathalie han behöver inte dem.. Så det blev bara två råttor och en annan fjäder sak. Stackars katt :(
Stopp nummer två blev Lyckås där jag inhandlade ett presentkort till Petra som är så underbart gullig och lånar ut sitt släp till mig !! Sen blev dte lite godis shopping och en LÅÅÅÅÅNG lunch dejt på Donken i solen, vilket var mys mys. Mycket snack om allt och inget hihi. 
Har även slängt ihop en måltid som inte blev allt för lyckad måste jag säga, tur att jag kompenserar den dåliga egenskapen med andra egenskaper haha. Därefter stod det powerwalk på schemat, åter igen med S. Vi var faktiskt ute och gick i över en timme, och det var riktigtskönt. Dock hade det inte behövt regna på slutet för det blev lite kallt och blött då.
Ja dte var min dag det haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0