Todays shit

Jaa idag var det en väldigt spännande och givande arbetsdag på donken höhö. Jag och älskade underbara S lyckades låsa in oss i hissen med nyckeln ni handen och sen blev det bara värre och värre. Men allt löste sig, och det hela dramat bjödpå en hel del skratt. Dessutom sägs det att ett gott skratt förlänger livet. Våra arbetskollegor kommer tröttna på oss inom snar framtid tror jag :D

Annars har dagen tillbringats med att äta, på tok för mycket godis har glidit ner. PÖåsken numera känns mest som att den handlar om det. Att äta godis, och få paket förståss hihi. Fick ett par nya shaps av min moder som sitter perfekt !! Något korta men eftersom jag har så extremt mega långa ben så får jag allt för ofta stå ut med det problemet. 
Nu tänker jag gå upp och lägga mig i soffan med min katt och trycka i mig lite frukt tror jag :):)


Tycker det är ganska komiskt att ett par stycken har blandat ihop oss idag at worket hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0