waste time

Nu tänker jag ta och sova lite. Dödstrött efter den här dagen, duschade dirr när jag kom hem för att fort som f**n komma i säng och sova ! :) Imorgon väntar lite spännande aktiviteter som jag och T smidit ihop hahaha. Inget spännande alls. Jag ska försök spana in en människa lite diskret iaf är tanken. xD och ja ni som känner mig vet hur bra det kommer gå haha. Med andra ord kommer det vara alldeles uppenbart att jag sitter och glor på personen hahahaha. Jaja jag bjuder på den isf :D

Nej nu är det dejt med kudden som gäller så jag orkar gå upp dödstidigt imorgon med..
Imorgon ska jag dessutom räkna matte med sööt !! Är ganska bra på det, eller ganska är att underdriva. Jag är fucking awsome ;D hihi pöööööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0