all is white - AGAIN..........

Ibland är det bra underbart med snö :):) Jag är totalt insnöad så jag kommer inte till skolan, blir till å stanna i Vendelsö tills man sett plogbilen åtminstone. Men nu ser det mörkt ut. Sen bara det att klockan är tio över åtta och jag är pigg är ett under i sig. Tillbaka till gårdagen. Det var skönt med lite sällis hem på tåget eftersom det var lite smått kaotiskt redan igår, har SL aldrig sett snö eller?? Middagsdejten var underbar den med. Massa snack och skratt hihi It's so fluffy that I'm gonna die! Skänklade runt på underbara bruna hesten igår och har var jääätte fin!! Sprang runt där inne i ridhuset som den finaste springaren han är hihi ;);) Nej men det gick riktigt bra helt enkelt. Nu ska jag glo på Händige Manny och hans verktyg xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0