and it felt so great

okej nu blir det ett bra flummigt inlägg här men det är iaf dagens diskussion vid lunchen mellan mig och Sofie :):)
Det handlar om graviditet och lite det där till.
Det hela börjar med att vi försöker reda ut när man börjar bli gravid, när är det egentligen? Vi kom fram till att när man blir könsmogen så börjar man bli gravid. Sen av någon skum anledning kom vi in på att vara gravid är som ett jävla bondsamhälle eller något hahaha. Nej men jag ska förklara. Såhär kom vi fram till:
Att när man blir könsmogen är det typ som att ett frö blir sått och varje gång man har sex så är det som att vattna den jäveln. Vissa frön gror inte, och ibland är åkern förgiftat (preventinmedel) så att fröet gror. Ja och sen när man väl är gravid så är det liksom underhåll utav åkern  och skörden som gäller och det fattar nog alla att det är nio månaders ren pain in the as! Ja och sen är det skörde tider, och har man otur så blir det en dålig skörd = fult äckligt barn !

Jaa så seriöst är det att umgås med mig när jag är uttråkad :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0