baby please dont!

Hmm jag är stel som en jävla tall kotte i min kropp. Varenda jävla muskel drar just nu... Inte alls skönt, måste bli bättre på att dra ut musklerna efter träningarna.. Men ja det händer väl någon gång i framtiden det hihi.

Kollade nyss mitt schema för imorgon och såg att jag har en fantastisk håltimme från halv elva till två. Så jävla kul !! NOOOT -.- Har samma sak på fredag också.. Skit kul absolut.

Annars kan jag skriva lite om min otroligt goda aloe vera dryck som faktiskt är sjukt god. Längtar efter den på kvällarna och ibland kan jag inte hålla mig så då tar jag en klunk extra på kvällen haha. Jag är fullt normal Javisst !!
Och just nu blir jag bara irriterad på mina högtalare för de blir störningar med fonen hela tiden... Låter så gaalet jobbigt. Sen måste jag också säga att jag är på "avvänjning" från nässprayen och låter skit konstig i rösten. Typ hes. Men det är bra dyrt med nässpray och det går typ 2-3 stycken i veckan. De pengarna kan jag helt klart lägga på annat. Så nu jävlar !!!


Nathalie gillar nässpray !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0