Bang bang

Ja nu är klockan halv tre, vart tog den här dagen vägen liksom? Visst jag har ändå hunnit med jobb och träning med brun hest som för övrigt va lite små jobbig idag. Mer om det snart :):) Men tiden går för fort. Har egentligen massor utav saker som jag skulle behöva få gjort idag men jag kommer inte hinna alls. 
Sen kan jag meddela att faan vad det var underbart att få sova i sin egen själv utan någon som stör hahaha xD
Inget snarkande, inget mosande det är för underbart !! Sen att få sova i sin egen säng är bääst. Har inte sovit hemma sen i onsdags på grund av en massa olika anledningar.

Tillbaka till brun häst, lektionens upplägg:
Framridning = hästen sparka och sparka
Början av lektionen = brun hest sparkar och backar runt i ridhuset
Mitten av lektionen = DITO !!
Slutet av lektionen = Hästen springer helt fantastiskt runt och är såå gaalet jävla äckel fin att man aldrig någonsin vill sluta. Känslan var på topp och han var verkligen skit fin !! Ni missade något där kan jag lova er!!!
När han dessutom fick för sig för att han aldrig sett en bom i hela sitt liv, brast det för Nathalie som blev arg på pållen. Men det löste sig och ja. Envishet är ett välbekant ord för mig :):)

Nu ska jag rensa bland alla mina bilder på datorn för det börjar bli rätt mycket nu hahaha xD
Puss på er söta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0