barnkalas

Underbara fredag!!! Istället för skolan är jag bänkad / insnöad hos kusin vitamin och hon kom inte heller iväg till varken jobbet eller dagis, så hon är hemma och så är hennes barn med. Ja visst jag är ingen större idol av barn men hennes är roliga. (Läs: i rätt mängd och inte jämt går det ganska bra, och så länge de inte är ledsna.) Men vi sysselsätter oss för fullt, vi har målat med fingerfärg vilket resulterade i att det blev färg överallt både möbler, kläder och kroppan hihi. Men kul var det lyckades få till riktiga mästerverk kan jag säga !! Nu ska jag snart börja röra mig mot handen och lite jobbjobb men först spela lite wii, man får det sådana här dagar :):) Över och ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0