boys, boys, boys

Okej ibland är jag allt för snäll, Petras bil är det något knas med så hon behövde få den till ett garage, antaqgligen på grund av att det är för lite glukol i skiten så det har fryst och bilen kokar. Det betyder att det inte finns värme i bilen. Alltså får jag åka i bil utan värme hem. Skit kul när det är sisådör typ -20 ute..... Jag var nämligen så snäll att jag fixade så hennes bil fick åka in på papis verksta imorgon så hon tog svarta faran, där värmen funkar mer än utmärkt!, och jag hennes lilla bil :):). Dessutom låg det en massa saker i baksätet så det gick liksom inte riktigt att skjuta bak sätet så jag satt som en ihoptryckt groda där när jag skulle hem. Men nu är den hemma och jag ny duschad och ska snart sova lite.

Sen nästa sak som jag tänkte skriva till er som oroar er för att jag inte äter ordentligt och den skiten. Idag har jag tryckt i mig:
2 mackor
2 apelsiner
1 banan
1 kiwi
1 äpple
1 tortilla med fyllning
1 portion ris med sås och quorn
1/2 paket med gelehjärtan och massa annar godis !
Lite glass 

Massa mat det !! och gott är det :):)

dags att checka ut, SLUT !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0