Bränd av naturen...

Hmm jag har nog aldrig varit dirr vidare smart men ibland förvånar jag mig själv ganska mycket.. Som idag till exempel. Var inne och fikade med min älskade bästaste Niklas. Jag gillar som ni säkert vet att leka med mat / ljus och hällde upp lite socker på min sked som jag tänkte smälta över ett sterin ljus.. Det gick inge vidare. Satt med skeden över ljuset i typ 5 minuter utan att sockret smälte så tänkte jaja jag kan äta upp det lik väl. Så Nathalie (smart som hon är) slickar på skeden och man hör värsta tsss-ljudet. Alltså jag brände sönder tungan och nu två timmar senare gör det fortfarande så jävla ont att jag typ döör !! Varför ska jag göra sånt där?? 
Halva tungan är vekrligen sönderbränd -.-
Så jag säger det till er nu, TESTA DET INTE !!!

Sen kan jag säga att jag tror jag gillar mig själv för mycket xD Om det nu går haha :):)

Nej godnatt på er sötnötar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0