connection

Den här dagen är inte så jätte kul faktiskt. Först börjar det med att jag inser att mina älskade conniesar är borta :(:( Så var tvungen att ta ett par andra.. Det var dessutom svinkallt när jag gick till tåget. Väl i skolan var de inget märkvärdigt, hade bara en dunder låång lektion och sen slutade vi. Men jag har fått stå ut med en jävla värk i örat hela dagen.. Måste nog gå till doktorn snart för det gör fruktansvärt ont nu :( Jag lever på hoppet att det snart går över.

Nu är planen att dricka upp mitt kaffe, sen en liten middagslur och sen står stallet på schemat :):)

Juste det måste jag berätta, jag har tappat lite av stabiliteten i mitt ena knä, så att bege sig ut och springa är bara att glömma, dock undrar jag hur faan det ska gå att hoppa.. Det kan vara lite mörkt på den fronten med nämligen och det skulle ta hårt. Som en yxa rakt i hjärtat !

Nej nu är jag dödstrött och ska vila mig lite .

Över och ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0