för alltid

En sak som jag tänkte ganska mycket här nu på hemvägen från världens bästaste kille är hur fort man kan ändra uppfattning om människor. Att bilden går från färgglad till svart/vit. Det är sjukt, gaalet, konstigt eller vilket ord man nu föredrar. Hemskt är det i alla fall i det här fallet. Eller mer jobbigt =/ Det finns fan för mycket ord i den här lilla världen vi lever i !!

Men över till annat, vad har hänt idag egentlig.
När jag vaknade imorse övervägde jag att försova mig en timme, men duktig som jag är gick jag upp och knatade mot tåget. Sen en timme senare och fortfarande inte på något tåg slog tanken mig att jag likväl kunde ha försovit mig.... kulkul verkligen. Men jag tillbringade några timmar i skolan med Sofie och sen var det lite fika, tiden gick lika fort den här gången. :):)
Sen tillbringades kvällen med världens underbaraste kille och Simon. Vi gick och köpte godis (höhö ovanligt för min del verkligen) och sen till turkbaben som tydligen var ägd av araber.. Men så satt vi där och babblade skit. Sen åkte vi till Niklas och glodde på film, och jag gillade den massor !! Kommer dock inte ihåg vad den hette. Var typ en blandning av Harry Potter och Svärdet i stenen hihi.
Nu sitter jag bänkad här framför datorn och är såå glad över att jag får ta bilen till skolan imorgon!!

Nu orkar jag inte mer och det här var ett bra långt inlägg :):)
Puss och godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0