glida fram

mums sitter och tuggar på två rostade mackor nu ap gott !!! Blev lite brottom så fick inte i mig något innan jag åkte, så nu när jag kom hem var jag döds hungrig. Nu är planen dusch och sen åka och tvätta bilen i vh. Jag verkligen drar mig för att göra det eftersom jag kommer få stå och vänta ett tag (läs otroligt jävla jätte länge) i kylan medans bilen är i maskinen -.- Men det måste göras...

Sen över till det roligaste som garanterat hänt den här veckan, nästa onsdag börjar jag ja då menar jag Nathalie S Brage jobba på Donken i handen ;);) haha det trodde ni inte va höhö. Nej men så är läget. 
Nu ett försök till lite action men jag har ingen lust alls :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0