gonna lead you out

Och så var det måndag morgon igen. Det är en hel vecka framför en och det känns bra. Det som är mest tragiskt är att jag inte kommer kunna träffa S försen till helgen.. Vi han med en liten dejt igår och den var bra liten den !! 
Men i alla fall, i natt sov jag så gaalet skönt. Var som jag nämnde igår sjukt trött och behövde sova igen lite. Nu är jag relativt pigg men satan vilken tärningsvärk i magen jag har ! 


Nu har jag dessutom plattat håret mitt och ska försöka sminka mig lite sen blir det till att fara mot skolan. Måste dessutom byta kläder ser jag nu för det är helt jäkla jätte svart på allt och så tråkigt ska vi inte ha det,
bye bye beautifuls



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0