how to reach you

Ännu en dag som bara försvann till intet ;O Nej men den här dagen har varit bra, åkte in till stan och mötte Sofie på fm och det blev en bra vandringstur runt där med massa snack hit och dit. Sen bänkade vi oss på Stureplan för lite fik i en massa timmar. Det var då vi såg dem. Två blonda flickor 20+ var av den ena verkade ha firrat lektioner om hur Iphone fungerar.... SUCK ÄR DET ENDA JAG HAR ATT SÄGA OM DET !!!!!

Sen var det jobbelijobbjobb och jag är grym på det jag gör !! Hahahaha 
Dock orkar jag inte skriva om allt det nu, tänkte krypa ner och glo på film och tycka synd om mig själv för min tunga gör såå gaalet ont fortfarande.. Kan inte äta så min föda idag har varit en macka och lite yoghurt. Är egentligen dö hungrig men det går inte att äta på grund av smärtan. Men det borde gå ner snart :):)

Checka ut, SLUT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0