I loved you better

Hmm rätt dålig uppdatering den här helgen men jag har bokstavligt talat slitit häcken av mig !! Men i världens bästa miljö så då är det inte så illa.
Nej men igår var det som sagt stallet 07-20.45 typ och jag var död när jag kom hem. Sen idag var det upp igen och börja jobba klockan 08. Pigg och glad javisst. Fick hjälp med mockning och sopp av båda stallen sen lämnade Jennifer mig. Då var de bara att slänga ner 40 höbalar själv och det är 100 gånger jobbigare än det låter !! Speciellt när man typ är allergisk mot skiten.. Sen när de var ned slängda var det bara å flytta dem från spiltan till höfrådet (SJÄLV!!). Dessutom körde jag inte hela 18 torvbalar själv. Dock är inte det så mycket men tråååk!!! Sen världens bästa djurvän som jag är så fick alla söta pållarna äta lunchen ute idag så de fick vara ute 2.5 timme längre än vanligt :):):) Jag gillart!!

Nu ska jag nog ta och dejta tvn lite och sen kanske om jag orkar försöka firra lite middag. Men bara om jag orkar ;)
Bye bye beautifuls!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0