i mitt hjärta

Juste min lista kan jag fortsätta med :):)
Nästa är Jack Sparrow, från Pirats of the Caribbean, han är juh stört sköön !! och i filmen lite små sexy haha. Han gör filmen underbar, fantastiska jaa alla bra ord ni kan komma på. Gaalet. Utan honom hade filmen varit kassast i Kazakstan typ... Bara tanken på Orlando Bloom gör filmen egentligen värdelös men sen tänker man istället på Jack Sparrows springande, eller när han snackar så man inte förstår ett smack haha. Jaa den killen är bra cool, en förebild kanske haha xD

En annan som jag diggar lika mycket är Barney Stinson, How i met your mother, även han är rätt skön typ faktiskt. Fast hela den serien är underbar så det är en sak som skiljer de här två texterna ifrån. Och att Barney inte är sexig för fem öre någonstans. Men han har ett sätt som är så fantastiskt roande hihi.

Sen var det winegums kvar då och kan bara säga att Nathalie S Brage ääääälsar winegums, det är så fantastiskt gott.  Den som kom på winegums är min gud !! Helt klart, ja nu måste jag trycka i mig lite winegums höhö. 

över och ut dags att checka ut !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0