I'm talking about

Herregud vilken gårdag det var.. Först snökaoset som gjorde att det inte blev någon skola. Sen kom jag dessutom 1 timme försent till jobbet.. Lyckat liksom, men eftersom min bil är så gaalet mycket sänkt så ja klarar den inte när det blir sådär mycket snö utan kör fast på en gång.. Så efter att kämpat i en och en halv timme typ gav jag och kusin upp och väntade på plogbilen som var på g. Sen var det jobb jobb och tanken var att det igår skulle vara dejt med Jennifer men nej Nathalie råkade landa i Vallentuna!!!! Hur gick det till egentligen?? haha nej men det var mys med grabsen där. Riktigt underhållande kväll. Sen när det var sovdags snarkade Niclas så mycket att jag hade lite problem att sova.. Men några timmar samlade jag ihop. Idag låg vi alla i soffan (utom tom som låg och sov på golvet) och glodde på Tusenbröder i massa timmar, sen åkte jag och Tom hem vid tre och det blev stopp på donken ett bra tag. Resultatet utav det är att jag är proppmätt!! Nu tänker jag krypa ner i min underbara säng och glo på film och ladda om inför morgondagens träningspass :):) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0