kill the lights

Tiden går så jääävla långsamt att jag kommer avlida på grnud av det nu näår jag överlevt kylan !!
Sen är det såå många tankar som flyger omkring i mitt huvud just nu att jag varken vet vad som är fram och bak längre. Kan inte riktigt fokusera ordentligt. Hur vill jag ha det? Varför kan jag inte säga nej? Om jag gör så hur blir det då? resultatet av det beslutet blir? Ja och sen skulle jag kunna fortsätta ställa frågor i en massa låånga rader till men då skulle alla som inte redan tröttnat ha slutat läsa och det är nog inge bra.

Sen förstår jag inte vad som hänt med min blogg för jag kan inte lägga upp filmer i den längre :S det är jätte tråkigt för har en gulligt litet fluffigt klipp som jag hade velat delat med mig av men det går tyvärr inte :(:(

Nu slutar Sofie så tänkte dejta henne lite seeya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0