Madicken, min älskade madicken !

Nu ska ni får höra min dag, började jobba klockan sju imorse och kom hem från stallet för en kvart sedan. Underbart haha. På alla andra arbetsplatser skulle de kallas övertid men nejdå jag slutade jobba klockan 15 och sen gick det över till hobby istället. Så är livet med hästar förstår nu! Men det är lika underbart ändå!!

Sen kan jag berätta om min natt som var en mardröm!! Vaknade vid tolv och mådde så jävla dåligt. Vände och vred i sängen och visste inte vart jag skulle ta vägen. As ont i magen och hela kroppen liksom vinglade i sängen. OKej det var bra flummigt det där men obehagligt var det, och så höll det på i en timme sen bara försvann det :S
Men jag somnade om, tyvärr på lite halv skumt sätt så nu har jag dessutom nackspärr vilket funkar skit bra när man ska jobba och rida och allt vad jag gör...

Men men nu är det till att försöka vila kroppen för imorgon är det jobb 08-15 igen och hoppas att komma hem relativt tidigt. Men så brukar det aldrig bli...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0