mat = nej tack

Hmm borde börja försöka firra lite mat, blev inte mycket till lunch idag, mer om det snart. Nej men måste äta innan jag åker iväg och jobbar. Börjar min lite nya karriär idag haha ;);) Lovar vi kommer ses där ute !!
Men ja eftersom min talang i köket inte är någon höjdare tar det emot något fruktansvärt när det kommer till den biten... 
Men tillbaka till det ovan om skolan lunch. Alltså undrar vad det är för fantasilösa jävlar som lagar mat... Idag var det typ frysta grönsaker som de stekt på, tvekar på att de ens stekte skiten med smör för det var gaalet äckligt och var verkligen sån där mix med ärter morötter och ja ni vet säkert vad jag menar. Den är inte speciellt god i alla fall.. Så lunchen hälldes i ett glas och blev mos som lät äckligt när man geggade med det. Dock luktade det ganska gott hihi.

Nu distraherar den här bruden mig från att göra mat hahahaha !! GILLART STARKT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0