Mean kitty

Fick nyss lite spännande besök utav Vero vilket var mysmys, snackade på om allt och inget. Försökte ungå att MM mördade henne dessutom. Det var det största projektet ett tag !! Hon åkte preics tillbaka mot Drottningholm för lite kvällsfodring av pållarna där :):)
Själv ligger jag fortfarande i sängen, nu bänkad framför en av de bästa filmerna, You, me and Dupree. Den är för fantastisk. Sen sitter jag halft och väntar på att en prick som sa igår att den skulle ringa ska ringa. Men tvekar på att det kommer inträffa, minnet är bra men kort förstår ni.
Annars kan det vara så att jag har andra spännande samtal som kan komma att nå mig inatt. Både roligt och jobbigt, det roliga är fyllesamtal, det är verkligen sååå roligt. Speciellt när det har något med Tom att göra xD men det som är jobbigt är att man vaknar och blir pigg eftersom man oftast skrattar en hel del och det gör att man vaknar till rätt ordentligt :):)

Nej nu ska jag sova så jag orkar skänkla runt fint på brun hest imorgon :):) 
natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0