my angel

Ja nu har jag varit en vända till nacka och bytt bilar åt papi. Nu måste jag slänga i mig lite frulla, winegumsen jag tröck imig imorse var tyvärr inte så mättande :(:( men ja sen är det ridning på schemat som gäller för min del.

Sen kan jag juh säga till er att konstiga människor, Mr Random kom fram till mig nyss och sa att jag såg ut som en ängel i mitt låånga blonda hår och vita tröja :S Jaha vad svarar man på det.. jag tittade konstigt på honom och gick vidare höhö. Det kändes bäst för stunden.

Nej nu har jag verkligen inte tid sorry bye bye

Kommentarer
Postat av: linda

haha ja det fick du verkligen! :)

Inte konstigt att man försöker ta sig där ifrån ;)

2011-02-01 @ 13:13:27
URL: http://lindazetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0