not interested

Okej vad har hänt idag egentligen? Dagen bara skenade iväg, klockan är liksom redan sju :S
Nej men jag åkte in till skolan i tid och första lektionen glodde vi på film, Andra lektionen snackade jag i ett. tredje lektionen orkade jag inte gå på så tog närvaro och sen vandrade jag med Therese till Liljeholmens centrum och brände pengar. Men de var lätt värt det. Sen gick jag på sista lektionen och ja blev ännu mer osams med min SV lärare som jag bokstavligt talat hatar. Och det är ett starkt ord, man ska inte hata människor men henne. Ja ni förstår inte !!
Efter skolan blev det lite fika i en massa timmar. Men det sägs att tiden går fort när man har kul? Kanske stämmer vem vet ;)

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska åka och glo på dressyrtöntarna, den som lever får se !! 
Imorgon är det iaf dejt med världens bästa på schemat !!! och skola -.-

sen vill jag bara tillägga det här lilla texten:
'cause I do not accept any less
than someone just as real, as fabulous
Nu över och ut !

Kommentarer
Postat av: linda

haha alla hålor har sin charm antar jag :)

Nynäs är faktiskt ganska mysigt på sommaren :)

2011-02-02 @ 19:50:45
URL: http://lindazetterman.blogg.se/
Postat av: linda

hah jag antar att du inte varit i nynäs på sommaren då

2011-02-02 @ 20:48:43
URL: http://lindazetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0