on top of them

Söndagen börjar lida mot sitt slut. Dagen har bjudit på lite olika aktiviteter. Jag och Alex åkte en sväng till Skogås för att hämta min plånbok som jag var så duktig och glömde igår... Men blev bänkade i soffan där vi glodde på Easy A som för övrigt är en väldigt bra film det med :) (nämnde Marmaduke tidigare).
Nu har jag dessutom tryckt i mig lite mat och funderar på att glo lite Solsidan. Missade det på tvn, sen ska jag nog sova för imorgon är det klippning på hår3000 Birger Jarlsgatan 6 som gäller med Sofie. Funderar på om jag ska bli brunhårig kanske.. Men vågar jag? Vi får se imorgon :):)

Nej vi hörs nog senare. Puss på er alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0