over my mind

Nu står min alldeles egna bil parkerad här hemma :):) Ny lackad och jätte fin!!
Idag hade jag bara psykologi i skolan, det är ganska roligt faktiskt ska ni se !! Gårdagens lektion var dock lite mer komisk för då satt jag och hade föredrag om hur äckliga småbarn är. ALla tittade JÄTTE konstigt på mig. 

Men tillbaka till nutid. Hämtade bilen hos papi efter skolan och sen gickjag ut med Monstret men han frös bara haha stackarn xD Sen måste jag ta tillbaka det jag sa om att han lugnat ner sig.. För det har han tydligen inte. Eller jag trodde det fram tills typ nu för han flyger omkring som någon slag flyekorre av något slag. Börjar fundera på om han har en hemlig gömma av E någonstan ;);)
Över och ut dags att checka ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0